10 ėjimo įsakymų

10 ėjimo įsakymų

1. Vaikščiojimas – priklausomybė, kuri gydoma tik vaikščiojimu.
2. Gera nuotaika = geras pasivaikščiojimas, geras pasivaikščiojimas = gera nuotaika. Eiti verta bet kokiu atveju.
3. Patogūs batai – svarbiausi ėjiko draugai. Rinkis juos atsakingai.
4. Prieš išeidamas įvertink savo jėgas: 5 km – sušilimui, 10 km – džiaugsmui, 25 km ir daugiau – iššūkiui.
5. Pasivaikščiojimai ne vieta riboti maistą – kuprinėje visada turėk energijos suteikiančių užkandžių.
6. Ėjimas – ne bėgimas, žygiuodamas sustok, dairykis, pažink ir patirk.
7. Stabilus ėjimas – ėjiko stiprybė, nes pradėjęs per greitai, gali pritrūkti jėgų pabaigai.
8. Nuo vandens nesurūdysi. Eidamas jo gerk pakankamai.
9. Saugok save ir kitus – keliaudamas miestu laikykis kelių eismo taisyklių.
10. Švarioje aplinkoje vaikščioti smagiau. Eidamas šiukšlių nemėtyk, o numestą pakelk.

 

Tapkite einančiųjų bendruomenės dalimi ir pirmi sužinokite visas ĖJIMO naujienas.

Sekite mus Facebook‘e ir Instagram‘e, prenumeruokite ĖJIMO naujienlaiškį.